Obchodní podmínky -staré

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Objednávkou v internetovém obchodě firmy Nábytek Krajča stvrzuje zákazník svůj souhlas s obchodními a reklamačními podmínkami, které se řídí dle zákona 367/2000Sb (§ 53 odst. 7 OZ).
2. Objednávku lze zrušit nejpozději do 24 hod. od objednání zboží. Pokud objednávka nebude zrušena písemně, a zákazním odmítne převzít zboží, budeme požadovat zaplacení nákladů na přepravu.
3. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 2 roky. V zákonné lhůtě 30 dnů bude výrobek opraven, vyměněn poškozený díl, či dodán poškozený kus.
4. Doprava : můžete si vybrat způsob platby i dopravy. Nabízíme Vám možnost platby hotově, na dobírku i bankovním převodem.
5.Cena dopravy - nábytek zasíláme přepravní společností FOFR s následujícím ceníkem:

- u zboží v hodnotě do 5000 Kč činí dopravné 500 Kč.

- u zboží nad 5000 Kč je cena dopravy 1000 Kč.

Osobní vyzvednutí na prodejně, nebo dílně je zdarma.
6. Doba dodání - většinu nábytku máme skladem, a tak odesíláme hned druhý až třetí den od závazné objednávky. Pokud nábytek skladem není nebo jsou požadovány atypické rozměry či tvary, doba dodání je 21 dnů. Před doručením zásilky Vás budeme kontaktovat my nebo přepravní služba.
7. V případě zjištění závad, či nesouhlasu s objednávkou, je zákazník povinen nahlásit tuto skutečnost nejpozději do dvou pracovních dnů formou e-mailu, kde uvede přesný popis závady, v případě poškození provede fotodokumentaci.
8. Platba - v hotovosti při převzetí zboží, na dobírku a nebo bankovním převodem před odesláním zboží. Při výrobě zakázky většího rozsahu (např. vybavení restaurací, hotelů, penzionů atd.) požadujeme zálohu nejméně 50% z celkové ceny.
9. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené vlivem špatného zacházení při dopravě, špatným skladováním, poškození chem. látkou, nesprávnou montáží a špatným zacházením.
10. Vlastnické právo na zboží přechází až po uhrazení plné výše jeho ceny, nikoli jeho převzetím.
11. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz